HOME | GDI | PTC | FOREX | EMAS | CANTIK

Thursday, November 12, 2009

Klik Dapat Wang Segera



Salam buat teman-teman yang dah join atau akan join projek bisnis online DapatWang.com. Bisnis online ni sememangnya perlu ada keBERANIan kerana tak mustahil langsung hari ini kita join besok website dah hilang, Tauke lari naik lori...hehehe. Jadi kita mesti ada keBERANIan dan join dengan jumlah modal yang kita mampu untuk hilang sahaja. Tapi itulah dalam dunia bisnis online ni orang kata High Risk High Return. Jadi tepuk dada tanya selera jangan ikut emosi.

Tetapi, untuk berjaya kita perlu ada Strategi dimana kita kumpulkan semua ahli yang join dan semua boleh klik untuk url teman-teman yang lain, mudah sajakan... Saya boleh jadikan blog saya sebagai platform untuk list kan url semua ahli yang join disini seperti contoh dibawah...

2. http://www.dapatwang.com/?id=iradinar
3. http://www.dapatwang.com/?id=fraxavyong
4. http://www.dapatwang.com/?id=girlgirl
5. http://www.dapatwang.com/?id=klikrezeki
6. http://www.dapatwang.com/?id=abdulmoksin
7. http://www.dapatwang.com/?id=[username anda]
8. dan seterusnya...

Tugasan setiap ahli adalah datang MELAWAT ke entri ini setiap hari dan KLIK LINK yang disenaraikan untuk melayakkan setiap ahli mendapat income yang layak untuk mereka. Saya akan update senarai teman-teman yang dah aktifkan akaun mereka. Untuk teman-teman yang dah join jangan lupa tinggalkan LINK anda diruangan komen entri ini.

Sesiapa yang membaca blog ini jangan lupa untuk klik untuk kami kerana setiap klik anda bernilai RM0.20 dan ia akan bertambah didalam akaun kami. Terima kasih diatas masa anda semoga anda dimurahkan rezeki dan berjaya dunia dan akhirat.

Kepada teman-teman yang nak join syarat pertama MESTI BERANI GAGAL dan jangan sesekali menyalahkan orang lain bila gagal, tu namanya belum rezeki. Kepada yang dah join kita doa sama-sama semoga Allah murahkan rezeki kita. Kepada ahli yang tersenarai JANGAN lupa klik sekali sehari pada setiap link yang tersenarai. Kepada yang BERANI nak mencuba sila klik @ http://www.dapatwang.com/?id=iradinar. Ingat Kita manusia berusaha tapi rezeki Allah yang bagi.
Screen Shot Payment


Update 11 Dec 2009

Digarapkan dari blog post denaihati. Join kami di BERANI GAGAL NETWORK @ Yang Terbuku Di Hati

9 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Salam Iradinar,

    Saya ada seorang lg downline di bawah sy ttpi tgh menunggu akaunnya utk diaktifkan..kwn sorg ni pn dah bayar..bole tak minta bantuan utk post kan URL dier nnti?..esok sy bagi URL dier..sbb akaun lum aktif..terima kasih byk..

    ReplyDelete
  3. Salam Iradinar,

    Saya ada seorang lg downline di bawah sy ttpi tgh menunggu akaunnya utk diaktifkan..kwn sorg ni pn dah bayar..bole tak minta bantuan utk post kan URL dier nnti?..esok sy bagi URL dier..sbb akaun lum aktif..terima kasih byk..

    ReplyDelete
  4. Okey Xavyong...
    no problem..nanti berikan URL dia...kita kumpulkan ramai2 disini pulak...

    ReplyDelete
  5. Salam Iradinar,

    Ini URL kwn sy tu :-
    http://www.dapatwang.com/?id=girlgirl

    terima kasih

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kerana publish URL kawan sy..bole tak mintak bantuan utk publish kat blog denaihati gak?..terima kasih skali lg...

    ReplyDelete
  7. Salam Iradinar, Bgus jgk plan mcm ni ye.. blh saling tolong menolong..
    Terma kasih

    www.dapatwang.com/?id=kilkrezeki

    ReplyDelete
  8. Salam,

    Dah selesai klik untuk semua. Group klik tu ape maksud nya?

    ReplyDelete

1Malaysia Making Money Online berani gagal network Contest Hidup berani untuk gagal Isu Semasa Melayu Motivasi Online Income Social networking Travel weblog popular Search Engine Optimization Adsense Archive Follower Twitter Optin Traffic Secret Method Keywords