HOME | GDI | PTC | FOREX | EMAS | CANTIK

Sunday, November 15, 2009

E-Jariah dan Bisnis Online



Salam Semua...

Entry ini adalah tanda Terima Kasih kepada yang telah mendaftar [mungkin ada lagi yang mahu mendaftar] dibawah jaringan saya.

Beberapa minggu setelah saya join E-Jariah saya cuba menerapkan konsep bantu-membantu dimana saya tidak mengiklankan url e-jariah saya. Sebaliknya saya mengiklankan url e-jariah downline saya.

Strategi

Kita perlu ada strategi untuk berjaya dan menjayakan jaringan kita. Jika ahli baru mendaftar di bawah downline kita (hingga 4 peringkat) secara tak langsung memberikan pulangan kepada kita juga.

Pengiklanan

Ini adalah perlu dan ada banyak cara untuk mewar-warkan e-jariah dan mendapatkan ahli baru dengan dunia maya komputer berinternet sekarang. Cara yang paling efektif adalah dengan menghantar emel.

Setelah Upgrade jadi Paid-Member dan Akaun telah aktif, hantarkan emel pendek yang mempunyai link url e-jariah anda kesemua teman2 dan emel adress yang ada didalam "Contacts" add anda. "List"kan dahulu supaya tak terjadi emel bertindan dan mengelakkan "spamming".

Cara pengiklanan yang kedua adalah menggunakan website iklan yang amat banyak sekarang ini... Untuk permulaan carilah yang PERCUMA sahaja dahulu... Terpulang kepada anda memilih yang berbayar jika ada modal. Antara website iklan yang saya gunakan...(ini cuma sedikit, anda boleh explore lg guna mesin carian di Google atau Yahoo)...

1. Mesti.my                (Berbayar/Free)

2. Iklaneka.net.my            (Free)      [Shout]

3. Iklan Harian2u              (Free)

4. Hits-Web                     (Free)

5. Vinefire                       (Free)

6. ts25                           (Free)

7. DapatWang.com (Berbayar/Free)

Diwebsite DapatWang.com terdapat banyak website iklan yang disenaraikan. Saya rekomen anda menjadi ahli di DapatWang.com kerana program yang ditawarkan amat bagus. ==>> Rujuk post saya tentang DapatWang.com [Click Here]

Bagi yang ada banyak masa "Paid To Click" program dan seumpamanya PTC, PTR, PTJ etc. berupaya menjadi satu cabang pengiklanan. Mesti "INGAT", tujuan kita cuma nak mengiklankan saja. Perlu berhati-hati kerana program seperti itu banyak yang "SCAM". ==>> Rujuk post saya berkenaan dgn PTC [Click Here]

Adakah anda berbloging? Kalau tiada daftar percuma disini [eblogger]. Blog sekarang dah jadi macam emel 10 tahun dulu. Sekarang dah canggih macam2 ada platform untuk berbloging.

"Social Network" seperti facebook, myspace, twitter, friendster, tag, hi5 dan seumpamanya juga boleh digunakan untuk mengajak teman2 join bisnis kita.

Selamat maju jaya dari saya, semoga apa yang kita lakukan diberkati Allah dan semua akan berjaya Dunia dan Akhirat. InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

1Malaysia Making Money Online berani gagal network Contest Hidup berani untuk gagal Isu Semasa Melayu Motivasi Online Income Social networking Travel weblog popular Search Engine Optimization Adsense Archive Follower Twitter Optin Traffic Secret Method Keywords