HOME | GDI | PTC | FOREX | EMAS | CANTIK

Tuesday, December 29, 2009

Contest Untuk Anda

Menarik jugak 'contest' si Zoulsara ni buat, simple dan mudah jer nak join...macam nilah, aku just copy paste jer 'Contest Untuk Anda' untuk anda join juga... cepat sebulan 2 hari jer lg dah nak tutup...

"Setelah difikir2 kan..aku telah mendapat satu idea untuk buat contest yang agak bagus la pada fikiran aku..contest ini pun mudah.just paparkan banner dekat bawah ni kat entry korang dan buat sedikit ulasan mengenai banner tu.setiap klik yang terhasil dari banner aku yang kat site korang tu.aku akan dapat detect.So,siapa yang dapat banyak KLIK,aku akan bagi hadiah..USD 10.MYR 40 kalau tak silap.(RM40).So,siapa yang nak join sila ambil banner ini.Post kan dekat entry korang.dan bg link entry tu kat ruangan komen aku..CEPAT TAU !! CONTEST NI SAMPAI 1Feb 2010 je tau."

'Create

Dah!!! tu jer...(after then make a comment)...

Jap3...nak promote sikit... I juga dah join Paid-To-Promote. Macam biasa Denaihati adalah my referer. Sebenarnya I jumpa ni bila I surf TS25 (Traffic Syndicate 25) untuk tambah point untuk promote pula my website/blog. Ada juga entry Denaihati yang English version rupanya...Join Paid-To-Promote ni pun FREE jer...ini pun satu lagi benda simple yang memungkinkan kita dapat online income...so tak salah cuba kan...Sila KLIK banner kat bawah jika nak JOIN!!

Get paid To Promote at any Location

Convert Your Traffic Into Cash, Only Simple Two-Step:

1 - Create your FREE Account ,Fill the form Here.
2 - Place this promotion code to your site and Start making money!! 


Takder Paypal? KLIK sini...


Semoga Berjaya

2 comments:

  1. tq la A'An sbb join contest ZouL..org kedua neh..jemput la ramai2 org join ye..hehe

    ReplyDelete
  2. Yer ker...no problem...semoga semua akan berjaya...yeeaayyy...Selamat Tahun Baru 2010...

    ReplyDelete

1Malaysia Making Money Online berani gagal network Contest Hidup berani untuk gagal Isu Semasa Melayu Motivasi Online Income Social networking Travel weblog popular Search Engine Optimization Adsense Archive Follower Twitter Optin Traffic Secret Method Keywords