HOME | GDI | PTC | FOREX | EMAS | CANTIK

Thursday, August 13, 2015

Hanya Jauhari Yang Mengenal Manikam

Wakil Trading FOREX dan CFD

Terlalu lama mendiamkan diri tidak berkecimpung dalam blogger... aku sibuk dgn dunia (dan juga mencari bekal akhirat). Ekonomi negara kembali meruncing, aku jua tak terkecuali terkena tempias gejala GST.

Dari satu bisnes ke satu bisnes aku meniti kehidupan sehinggalah diawal tahun aku mencuba sendiri dgn mendaftar sebagai traders forex... modal permulaan USD 300. Aku mendapat kerugian saban minggu dan sehingga kini kerugian mencecah lima angka dlm RM. Aku terkesima bila menghitung kembali topup yang aku buat saban minggu... Baru kusedar aku bukan ahli yang mahir dalam trading forex dan CFD ini... 

Sehinggalah aku terjumpa... 

Aku selidiki keujudannya dan mendaftar secara percuma ke website Wadiah Trading dan didalam berbelah bahagi antara menambah modal didalam akaun FOREX (akibat kerugian setelah berjaya withdraw USD100 sebelum raya baru2 ini) atau mencuba platform ini yang tak perlu buat apa2... cuma tunggu dan lihat... Kucari kesahihan syarikat yang berdaftar diatas nama Virtual IB Trading... yup... memang ianya berdaftar...


Modus operandinya juga amat mudah dan "user friendly"...

Pelaburan yang dibuat pakar2 didalam Wadiah Trading juga ber "PROFITABLE"...



wadiah trading penipu scam

Daripada penerangan di atas maka tidak hairanlah, Wadiah Trading yang telah mula beroperasi pada bulan November 2014 masih mampu bertahan sehingga sekarang dan pembayaran tidak pernah lewat atau bermasalah. 

Jadi disinilah peranan Wadiah Trading yang mana konsep Wadiah Trading ini umpama perkongsian keuntungan. Anda hanya perlu meletakkan modal, manakala pihak Wadiah Trading menggunakan kepakaran mereka dalam Forex untuk menjana keuntungan daripada Forex ini dan keuntungan dibahagi mengikut perjanjian yang telah dimeterai antara anda dan Wadiah Trading. Anda boleh melihat testimoni peserta Wadiah Trading di web rasmi Wadiah Trading.

Perlu diingat, "invest with extra money that you are affordable to loose." Ini yg biasa aku terapkan dalam tindakan aku... Harap aku mampu...

Salam Hormat... Semoga perjalanan kita lancar di dunia dan akhirat...

No comments:

Post a Comment

1Malaysia Making Money Online berani gagal network Contest Hidup berani untuk gagal Isu Semasa Melayu Motivasi Online Income Social networking Travel weblog popular Search Engine Optimization Adsense Archive Follower Twitter Optin Traffic Secret Method Keywords